Systemy audiowizualne do biura. 3 najważniejsze kwestie w wyborze dostawcy

systemy audiowizualne w w biurach

Nowoczesne biuro to nie tylko odpowiedniej jakości pomieszczenia socjalne, pokoje pracownicze, recepcja czy open space. To również sale konferencyjne, które często są sercem firmy i miejscem spotkań pracowników z klientami. Zdecydowanie warto sprawić, aby była wyposażona w najlepszej jakości sprzęt.


Spotkania z pracownikami, partnerami biznesowymi, kontrahentami, przyszłymi potencjalnymi klientami, szkolenia, prezentacje, oferty handlowe – to wszystko może się odbywać w sali konferencyjnej, która często w biurze pełni rolę centrum dowodzenia i jest miejscem odpowiednim do tego typu spotkań. Również w czasie pandemii, gdy zdecydowanie ograniczamy spotkania w cztery oczy, wdrażamy rozwiązania zdalne, chcemy przy pomocy nowoczesnych technologii zdecydowanie omawiać wszystko to, co dla firmy jest najważniejsze. Zdecydowanie pomagają w tym systemy AV. Ich dobór, montaż, uruchomienie i ewentualny serwis są wykonywane przez odpowiednio doświadczone firmy, z którymi najlepiej i najbezpieczniej współpracować. Jak wybrać dostawcę sprzętu, który zagwarantuje prawidłowe działanie systemu?

Po pierwsze doświadczenie

Dobierając i montując sprzęt, który niejednokrotnie jest wart kilkadziesiąt tysięcy złotych zdecydowanie warto wybrać firmę, która ma po pierwsze dużo doświadczenia oraz udokumentowane portfolio, które jest dostępne chociażby na stronie internetowej. Dzięki temu możemy przekonać się, z jaką firmą mamy do czynienia, jaki jest standard pracy i obsługi klienta. Doświadczenie – przede wszystkim!

Zobacz także: https://namaste.com.pl/remontujemy-sale-konferencyjna-o-czym-warto-pamietac/

Po drugie fachowe doradztwo

Każdy klient ma inne wymagania dotyczące funkcjonalności sprzętu, jego przeznaczenia. Jednocześnie klient w większości przypadków nie jest specjalistą od systemów audiowizualnych, nie ma więc szczegółowej wiedzy, która umożliwia bezpieczne przekazanie sprzętu. To zadanie wykonawcy, np. firmy https://groupav.pl/. W dobrej firmie zdecydowanie możemy liczyć na to, że otrzymamy wsparcie, które przełoży się na zakup sprzętu, który w pełni wykorzystamy.

Po trzecie dobry montaż

Kolejną kwestią jest montaż sprzętu oraz jego serwis. Jedno wynika wprost z drugiego. Jeśli montaż systemów AV będzie przeprowadzony zgodnie ze sztuką, bez kłopotów, z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi, nie musimy obawiać się o to, że ze sprzętem będzie się działo coś złego. Nie będzie więc potrzebny serwis oraz usuwanie poważniejszych usterek. Wystarczą regularne przeglądy, które i tak co jakiś czas trzeba wykonać.