• Technologia
More

    Systemy audiowizualne do biura. 3 najważniejsze kwestie w wyborze dostawcy

    Nowoczesne biuro to nie tylko odpowiedniej jakości pomieszczenia socjalne, pokoje pracownicze, recepcja czy open space. To również sale konferencyjne, które często są sercem firmy i miejscem spotkań pracowników z klientami. Zdecydowanie warto sprawić, aby była wyposażona w najlepszej jakości sprzęt.


    Spotkania z pracownikami, partnerami biznesowymi, kontrahentami, przyszłymi potencjalnymi klientami, szkolenia, prezentacje, oferty handlowe – to wszystko może się odbywać w sali konferencyjnej, która często w biurze pełni rolę centrum dowodzenia i jest miejscem odpowiednim do tego typu spotkań. Również w czasie pandemii, gdy zdecydowanie ograniczamy spotkania w cztery oczy, wdrażamy rozwiązania zdalne, chcemy przy pomocy nowoczesnych technologii zdecydowanie omawiać wszystko to, co dla firmy jest najważniejsze. Zdecydowanie pomagają w tym systemy AV. Ich dobór, montaż, uruchomienie i ewentualny serwis są wykonywane przez odpowiednio doświadczone firmy, z którymi najlepiej i najbezpieczniej współpracować. Jak wybrać dostawcę sprzętu, który zagwarantuje prawidłowe działanie systemu?

    Po pierwsze doświadczenie

    Dobierając i montując sprzęt, który niejednokrotnie jest wart kilkadziesiąt tysięcy złotych zdecydowanie warto wybrać firmę, która ma po pierwsze dużo doświadczenia oraz udokumentowane portfolio, które jest dostępne chociażby na stronie internetowej. Dzięki temu możemy przekonać się, z jaką firmą mamy do czynienia, jaki jest standard pracy i obsługi klienta. Doświadczenie – przede wszystkim!

    Zobacz także: https://namaste.com.pl/remontujemy-sale-konferencyjna-o-czym-warto-pamietac/

    Po drugie fachowe doradztwo

    Każdy klient ma inne wymagania dotyczące funkcjonalności sprzętu, jego przeznaczenia. Jednocześnie klient w większości przypadków nie jest specjalistą od systemów audiowizualnych, nie ma więc szczegółowej wiedzy, która umożliwia bezpieczne przekazanie sprzętu. To zadanie wykonawcy, np. firmy https://groupav.pl/. W dobrej firmie zdecydowanie możemy liczyć na to, że otrzymamy wsparcie, które przełoży się na zakup sprzętu, który w pełni wykorzystamy.

    Po trzecie dobry montaż

    Kolejną kwestią jest montaż sprzętu oraz jego serwis. Jedno wynika wprost z drugiego. Jeśli montaż systemów AV będzie przeprowadzony zgodnie ze sztuką, bez kłopotów, z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi, nie musimy obawiać się o to, że ze sprzętem będzie się działo coś złego. Nie będzie więc potrzebny serwis oraz usuwanie poważniejszych usterek. Wystarczą regularne przeglądy, które i tak co jakiś czas trzeba wykonać.

    Zobacz także

    Fixly – serwis, gdzie zlecisz usługę

    Kojarzony przede wszystkim z budowlanką serwis Fixly rozszerza zakres usług. Od teraz pozwala na znalezienie wykonawców w ramach całkowicie nowych kategorii, stając się miejscem...

    Jak przygotować się do otwarcia sklepu w centrum handlowym?

    Prowadzenie własnej firmy to coraz częściej spotykany pomysł na życie. Praca na etacie nie jest dla każdego, a każdy moment jest dobry na rozpoczęcie...

    Jak walczyć z opuchniętymi oczami?

    Opuchnięte oczy to dolegliwość, która bardzo często dotyka osoby mające trudności ze snem, pracujące przez dłuższy czas przy komputerze a także osoby mające skłonności...

    Klimat fabryki w domu, czyli styl loftowy

    Trendy aranżacji wnętrz zmieniają się praktycznie z roku na rok. Większości ludzi trudno jest więc nadążyć za zmianami, dlatego też bardzo często posiłkują się...

    Porównywarka kredytów gotówkowych

    Polacy zadłużają się na potęgę. Portfel kredytów gotówkowych rośnie z roku na rok. Widząc taki popyt na rynku, banki nie próżnują i cały czas...

    Polecane artykuły