3 sposoby na tanie biuro

Tanie biuro

Każda firma musi posiadać biuro. Bardzo często jest ono wizytówką przedsiębiorstwa dlatego warto zadbać o to, aby było czyste, funkcjonalne, dobrze zaaranżowane. Alternatywą dla drogich powierzchni biurowych są kontenery biurowe.

Nie da się prowadzić działalności gospodarczej, usługowej, handlowej czy sprzedaży bez odpowiedniego, nawet mniejszego biura. Niestety przeglądając ceny wynajmu powierzchni biurowych w największych miastach Polski zwracamy uwagę na ceny, które często są dość astronomiczne i stanowią bardzo dużą przeszkodę dla mniejszych firm. Dodatkowo czas pandemii, który dość mocno podciął finansowy spokój firm często zmusza przedsiębiorców do szukania alternatywnych rozwiązań. Dzielenie powierzchni biurowej, delegowanie pracowników do pracy zdalnej, szukanie mniejszych biur, a także wynajem kontenery biurowe – to tylko niektóre sposoby na to, aby obniżyć koszty, ale zachować funkcjonalność. Poniżej prezentujemy 3 metody na tańsze biuro.

1. Zamień biuro na pawilon biurowy

Pawilony biurowe, zwane również kontenerami biurowymi w ciągu ostatnich lat zyskały tak bardzo na popularności, że z tego rozwiązania zaczynają korzystać nie tylko małe firmy, ale również te większe. Kontenery biurowe to świetna i co najważniejsze dużo tańsza alternatywa dla tradycyjnych biur. Dlaczego? Przede wszystkim dzięki mniejszej powierzchni zdecydowanie lepiej uczymy się ją wykorzystywać. Do najważniejszych zalet kontenerów biurowych można zaliczyć:

– wysoką estetykę wykonania,
– bardzo dobrą możliwość aranżacji,
– funkcjonalność powierzchni,
– możliwość montażu wszystkiego, co potrzebne w biurze,
– odporność i trwałość,
– mobilność rozwiązania,
– rozsądne koszty utrzymania.

Więcej informacji na stronie https://panelsystem.pl/

Zobacz także: https://namaste.com.pl/pawilony-handlowe-ze-stali-3-najwazniejsze-zalety/

2. Dzielenie się biurem

Jeżeli z jakiś przyczyn nie możemy zmienić tak szybko jak byśmy chcieli biura, a nie potrzebujemy tak dużej powierzchni to dobrym rozwiązaniem jest podnajem pomieszczeń innym firmom. Dzięki temu zachowujemy obecną lokalizację, lepiej gospodarujemy obecną powierzchnią, a także zmniejszamy koszty wynajmu.

3. Reorganizacja przestrzeni

Reorganizacja przestrzeni roboczej jest ściśle związana z punktem drugim. Powierzchnia, która nie jest przez nas użytkowana powinna być oczyszczona (zmniejszenie liczby biurek, rezygnacja z niepotrzebnych pomieszczeń, pozbycie się niepotrzebnych mebli) i uporządkowana. Na tak przygotowane pomieszczenia biurowe na pewno szybko znajdzie się chętny.