• Aktualności
More

    3 sposoby na tanie biuro

    Każda firma musi posiadać biuro. Bardzo często jest ono wizytówką przedsiębiorstwa dlatego warto zadbać o to, aby było czyste, funkcjonalne, dobrze zaaranżowane. Alternatywą dla drogich powierzchni biurowych są kontenery biurowe.

    Nie da się prowadzić działalności gospodarczej, usługowej, handlowej czy sprzedaży bez odpowiedniego, nawet mniejszego biura. Niestety przeglądając ceny wynajmu powierzchni biurowych w największych miastach Polski zwracamy uwagę na ceny, które często są dość astronomiczne i stanowią bardzo dużą przeszkodę dla mniejszych firm. Dodatkowo czas pandemii, który dość mocno podciął finansowy spokój firm często zmusza przedsiębiorców do szukania alternatywnych rozwiązań. Dzielenie powierzchni biurowej, delegowanie pracowników do pracy zdalnej, szukanie mniejszych biur, a także wynajem kontenery biurowe – to tylko niektóre sposoby na to, aby obniżyć koszty, ale zachować funkcjonalność. Poniżej prezentujemy 3 metody na tańsze biuro.

    1. Zamień biuro na pawilon biurowy

    Pawilony biurowe, zwane również kontenerami biurowymi w ciągu ostatnich lat zyskały tak bardzo na popularności, że z tego rozwiązania zaczynają korzystać nie tylko małe firmy, ale również te większe. Kontenery biurowe to świetna i co najważniejsze dużo tańsza alternatywa dla tradycyjnych biur. Dlaczego? Przede wszystkim dzięki mniejszej powierzchni zdecydowanie lepiej uczymy się ją wykorzystywać. Do najważniejszych zalet kontenerów biurowych można zaliczyć:

    – wysoką estetykę wykonania,
    – bardzo dobrą możliwość aranżacji,
    – funkcjonalność powierzchni,
    – możliwość montażu wszystkiego, co potrzebne w biurze,
    – odporność i trwałość,
    – mobilność rozwiązania,
    – rozsądne koszty utrzymania.

    Więcej informacji na stronie https://panelsystem.pl/

    Zobacz także: https://namaste.com.pl/pawilony-handlowe-ze-stali-3-najwazniejsze-zalety/

    2. Dzielenie się biurem

    Jeżeli z jakiś przyczyn nie możemy zmienić tak szybko jak byśmy chcieli biura, a nie potrzebujemy tak dużej powierzchni to dobrym rozwiązaniem jest podnajem pomieszczeń innym firmom. Dzięki temu zachowujemy obecną lokalizację, lepiej gospodarujemy obecną powierzchnią, a także zmniejszamy koszty wynajmu.

    3. Reorganizacja przestrzeni

    Reorganizacja przestrzeni roboczej jest ściśle związana z punktem drugim. Powierzchnia, która nie jest przez nas użytkowana powinna być oczyszczona (zmniejszenie liczby biurek, rezygnacja z niepotrzebnych pomieszczeń, pozbycie się niepotrzebnych mebli) i uporządkowana. Na tak przygotowane pomieszczenia biurowe na pewno szybko znajdzie się chętny.

    Zobacz także

    Usługi brukarskie. Kiedy warto z nich skorzystać?

    Korzystanie z pomoc firmy brukarskiej niesie za sobą bardzo dużo zalet, wśród których wymienić można chociażby terminowe skończenie pracy, brak komplikacji, a także zastosowanie...

    Projekty domów drewnianych – tanie w budowie i funkcjonalne

    Jednym z najstarszych materiałów budowlanych używanych do dziś jest drewno. Jest łatwe w obróbce, lekkie i wytrzymałe. Nic dziwnego, że projekty domów drewnianych cały...

    Siedzący tryb pracy – jak zadbać o swoje zdrowie?

    Siedzący tryb pracy, brak aktywności fizycznej i trudności z utrzymaniem zbilansowanej diety to główne przyczyny złego samopoczucia. Mogą też przyczynić się do narażenia organizmu...

    Witamina B12 – dlaczego tak bardzo jej potrzebujemy?

    Starając się prowadzić zdrowy tryb życia, zazwyczaj skupiamy się na prawidłowym odżywianiu, jakościowym śnie oraz aktywności fizycznej, zapominając o suplementacji. Tymczasem brak niektórych witamin...

    Samochód elektryczny – jakie korzyści wynikają z jego użytkowania?

    Samochody z napędem elektrycznym jeszcze do niedawna uznawane były za luksusowe i zarezerwowane tylko dla wybranych, a to wszystko za sprawą swoich dość wygórowanych...

    Polecane artykuły