• Aktualności
More

    3 sposoby na tanie biuro

    Każda firma musi posiadać biuro. Bardzo często jest ono wizytówką przedsiębiorstwa dlatego warto zadbać o to, aby było czyste, funkcjonalne, dobrze zaaranżowane. Alternatywą dla drogich powierzchni biurowych są kontenery biurowe.

    Nie da się prowadzić działalności gospodarczej, usługowej, handlowej czy sprzedaży bez odpowiedniego, nawet mniejszego biura. Niestety przeglądając ceny wynajmu powierzchni biurowych w największych miastach Polski zwracamy uwagę na ceny, które często są dość astronomiczne i stanowią bardzo dużą przeszkodę dla mniejszych firm. Dodatkowo czas pandemii, który dość mocno podciął finansowy spokój firm często zmusza przedsiębiorców do szukania alternatywnych rozwiązań. Dzielenie powierzchni biurowej, delegowanie pracowników do pracy zdalnej, szukanie mniejszych biur, a także wynajem kontenery biurowe – to tylko niektóre sposoby na to, aby obniżyć koszty, ale zachować funkcjonalność. Poniżej prezentujemy 3 metody na tańsze biuro.

    1. Zamień biuro na pawilon biurowy

    Pawilony biurowe, zwane również kontenerami biurowymi w ciągu ostatnich lat zyskały tak bardzo na popularności, że z tego rozwiązania zaczynają korzystać nie tylko małe firmy, ale również te większe. Kontenery biurowe to świetna i co najważniejsze dużo tańsza alternatywa dla tradycyjnych biur. Dlaczego? Przede wszystkim dzięki mniejszej powierzchni zdecydowanie lepiej uczymy się ją wykorzystywać. Do najważniejszych zalet kontenerów biurowych można zaliczyć:

    – wysoką estetykę wykonania,
    – bardzo dobrą możliwość aranżacji,
    – funkcjonalność powierzchni,
    – możliwość montażu wszystkiego, co potrzebne w biurze,
    – odporność i trwałość,
    – mobilność rozwiązania,
    – rozsądne koszty utrzymania.

    Więcej informacji na stronie https://panelsystem.pl/

    Zobacz także: https://namaste.com.pl/pawilony-handlowe-ze-stali-3-najwazniejsze-zalety/

    2. Dzielenie się biurem

    Jeżeli z jakiś przyczyn nie możemy zmienić tak szybko jak byśmy chcieli biura, a nie potrzebujemy tak dużej powierzchni to dobrym rozwiązaniem jest podnajem pomieszczeń innym firmom. Dzięki temu zachowujemy obecną lokalizację, lepiej gospodarujemy obecną powierzchnią, a także zmniejszamy koszty wynajmu.

    3. Reorganizacja przestrzeni

    Reorganizacja przestrzeni roboczej jest ściśle związana z punktem drugim. Powierzchnia, która nie jest przez nas użytkowana powinna być oczyszczona (zmniejszenie liczby biurek, rezygnacja z niepotrzebnych pomieszczeń, pozbycie się niepotrzebnych mebli) i uporządkowana. Na tak przygotowane pomieszczenia biurowe na pewno szybko znajdzie się chętny.

    Zobacz także

    Dieta na zimę – co powinno pojawić się na talerzu w chłodne dni?

    Zima to czas, kiedy musimy wesprzeć nasz organizm w walce z różnego rodzaju wirusami i bakteriami. Pomocna w tym będzie zdrowa i zbilansowana dieta....

    Czy picie wody rzeczywiście może odmładzać skórę?

    O zagrożeniach wynikających z odwodnienia organizmu wie każdy z nas. Nie zawsze jednak zdajemy  sobie sprawę z tego, że niewystarczające nawodnienie przyspiesza starzenie oraz osłabia...

    Czy warto instalować klimatyzację w sklepie?

    Prowadzenie sklepu, nie ważne w jakiej branży wymaga dość sporej pomysłowości oraz dbania o niezbędne wyposażenie. To przeważnie praca zdecydowanie więcej niż na 8...

    Sklep medyczny online czy tradycyjny?

    Wiele osób, które korzystają na co dzień z różnego rodzaju sprzętu medycznego lub sprzętu rehabilitacyjnego zakupu dokonywało albo w sklepach tradycyjnych, albo w sklepach...

    Jak zapewnić możliwość pracy zdalnej w biurze? 3 podstawowe zasady

    Praca zdalna jest coraz bardziej popularna, a w niektórych przypadkach po prostu konieczna, aby zmniejszyć ryzyko zachorowań, obecność pracowników bezpośrednio na miejscu, w biurze....

    Polecane artykuły