Udział w targach branżowych to jedna ze skuteczniejszych dróg do osiągnięcia sukcesu swojej marki. Na takiego typu wydarzeniach można pozyskać nowych klientów czy kontrahentów, a także wzmocnić swoją pozycję na rynku. Aby dobrze zaprezentować swój potencjał, trzeba pamiętać o zainwestowaniu w projekt stoiska targowego. Na co zwrócić uwagę, zlecając projekt na takie stanowisko? Podpowiadamy.
Indywidualizm projektu stoiska targowego
Zaprojektowanie stanowiska targowego warto jest zlecić zewnętrznej firmie. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że finalny efekt spełni nasze oczekiwania. Coraz częściej produkowane są stoiska w formie mobilnej. Oznacza to, że dobrze przygotowany projekt będzie można swobodnie rozkładać, składać, a także zabierać ze sobą na kolejne targi.
Aby osiągnąć sukces na tego typu wydarzeniach, na początku musimy ustalić nasz cel. Stanowisko, które będzie nastawione na sprzedaż produktów będzie wyglądać zupełnie inaczej niż stand, który zareklamuje poszczególne usługi czy chęć pozyskania partnerów biznesowych. Kluczowym elementem będzie spójne logo oraz nazwa firmy. Kolorystyka powinna bezpośrednio nawiązywać do idei naszej marki.
Warto również postawić na odpowiednie oświetlenie stanowiska. Dobrze wyeksponowane kosmetyki czy detergenty od razu przykują wzrok i skłonią gości wydarzenia do zapoznania się z szerszą ofertą. Przezroczyste witryny, które będzie można obejrzeć z każdej strony również będą działały na naszą korzyść.
Na co postawić przy stoisku targowym?
Zlecając projekt stanowiska targowego dobrze jest zadbać o to, aby przedstawiona nam propozycja była unikalna. Zajmowana przez nas powierzchnia powinna być podzielona na kilka obszarów, co pozwoli zwiedzającym znaleźć coś dla siebie. Atrakcyjna scenografia z pewnością zapadnie w pamięć wszystkim gościom.
Stoiska reklamowe powinny również angażować wiele zmysłów. Oprócz cennego marketingu wizualnego można również postawić na aromamarketing, czyli pobudzenie węchu oraz smaku. Warto pokusić się o przygotowanie przekąsek, kawy i herbaty lub rozpylić perfumy z naszej najnowszej kolekcji.
Ciekawym zabiegiem może być również wykorzystanie audiomarketingu, który polega na budowaniu pożądanej atmosfery poprzez emisję odpowiednich dźwięków. W przypadku reklamowania salonu piękności idealnie dopasuje się muzyka relaksacyjna. Jeśli zaś chcemy wypromować swoje usługi jako weselny DJ, warto postawić na bardziej dynamiczne rytmy. Więcej informacji o projektowaniu samych targów często posiada strona www takiego wydarzenia.
Leave a Reply